ETAP I - wędrówka poprzez dzieje
Strona 1 z 1
ETAP I - wędrówka poprzez dzieje
WĘDRÓWKA POPRZEZ DZIEJE
Na skutek oziębienia klimatu, upadku wielkich cywilizacji i innych czynników przepowiadanych przez naszych szamanów, znajdujemy się w odwrocie. Nie jesteśmy w stanie wytworzyć narzędzi, którymi w przeszłości z taką wprawą operowali nasi ojcowie; nie jesteśmy też kompetytywni w stosunku do okolicznych plemion, które dorównują nam siłą lub nawet nas przewyższają. Sytuacja surowcowa staje się coraz gorsza, z roku na rok możemy wyżywić coraz mniejszą część szczepu - musimy odsyłać najsłabszych lub najsilniejszych, aby radzili sobie sami. Na porządku dziennym są gwałty i rabunki na naszych świątyniach, spichlerzach i skarbcach. Wielu jest przekonanych, że nadszedł koniec czasu.
Mythos umiejscawia nas w czasie przed wzrostem antycznych cywilizacji, które przepowiadali i wciąż przepowiadają niektórzy wizjonerzy, lecz po upadku zapomnianych potem prekursorów; przed wielkimi kataklizmami, albo w ich trakcie, musimy podejmować decyzje, które przyczynią się do naszego przetrwania i przyszłego rozwoju. Świat definitywnie się zmieni, etnicznie czy geograficznie, a my możemy w tym uczestniczyć lub umrzeć. Decyzje podjęte w tej erze będą miały kolosalny wpływ na kształt naszego państwa, wytworzoną kulturę, jego status polityczny czy położenie geograficzne.
Tury rozgrywki rozgrywać się będą co wielkie okresy czasu; początkowo ograniczeni zostaniemy do decyzji w sprawach najważniejszych, będziemy decydować o życiach wielu i ogromnych wędrówkach ludów, a także o tym, co będziemy chcieli za wszelką cenę zachować. W ramach dalszego rozwoju będziemy mogli w końcu zacząć prowadzić prawdziwą politykę, nawiązać relacje z innymi cywilizacjami, spotkać swoich starych wrogów i przyjaciół, wykuć niewiarygodne sojusze i postawić się wzrastającym hegemonom.
Wasz Mythos ma miejsce w działach państwowych, w utworzonym tam specjalnie temacie. Obowiązkowo piszcie tam w znaczniku [hide]!
Mythos umiejscawia nas w czasie przed wzrostem antycznych cywilizacji, które przepowiadali i wciąż przepowiadają niektórzy wizjonerzy, lecz po upadku zapomnianych potem prekursorów; przed wielkimi kataklizmami, albo w ich trakcie, musimy podejmować decyzje, które przyczynią się do naszego przetrwania i przyszłego rozwoju. Świat definitywnie się zmieni, etnicznie czy geograficznie, a my możemy w tym uczestniczyć lub umrzeć. Decyzje podjęte w tej erze będą miały kolosalny wpływ na kształt naszego państwa, wytworzoną kulturę, jego status polityczny czy położenie geograficzne.
Tury rozgrywki rozgrywać się będą co wielkie okresy czasu; początkowo ograniczeni zostaniemy do decyzji w sprawach najważniejszych, będziemy decydować o życiach wielu i ogromnych wędrówkach ludów, a także o tym, co będziemy chcieli za wszelką cenę zachować. W ramach dalszego rozwoju będziemy mogli w końcu zacząć prowadzić prawdziwą politykę, nawiązać relacje z innymi cywilizacjami, spotkać swoich starych wrogów i przyjaciół, wykuć niewiarygodne sojusze i postawić się wzrastającym hegemonom.
Wasz Mythos ma miejsce w działach państwowych, w utworzonym tam specjalnie temacie. Obowiązkowo piszcie tam w znaczniku [hide]!
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|